Jump to content
Tigahboy

[CUSTOM] Tigahboy

Recommended Posts

Should've never trusted you to actually just use a standard aquarium.

Share this post


Link to post

haha. this IS the "custom" category, rite? =)

Share this post


Link to post

so since the bott of the "sump" is drilled......doing a little "old school"......I love it.....

 

 

good luck to everyone ELSE...LOL....

 

 

04 rock on....

Edited by dhoffroad

Share this post


Link to post

Oh no he is going to use the teardrop maxima we are all screwd say it isnt soooooo......

Share this post


Link to post

Dennis the Menace, The custom tank is definatly gonna be ILL. Ever since I seen one of those 6g "bookcase" tanks at Petco I've had this dying urge to get one made- Maybe you'll be the kick in the pants to acctually do this. I'm still around. Mostly on RC now though, I'm working on a 40/50 breeder to hopefully be up by valentines day. However, I just bought the bane of all nano-reefs.....A nano cube, so I had to see what you crazy ass kids were doing to these things. It's kind of an interim tank if you will.

 

But yea, I'm still alive.

 

Kids are MAD GAY w/ the hate. This is rediculous, ludicrous, and just plain TIRED.

 

The man is a true reefer, and is always quick to help out someone else. To hate on that, is to hate on your own Father.

 

Dennis is your dad.

 

Word.

 

Sorry to Hijak.

Share this post


Link to post
Dennis is your dad.

 

Word.

 

Sorry to Hijak.

LOL. too funny, man!

Share this post


Link to post

I don't hate. I appreciate.

 

That custom tank was a kick in the pants! The shock value was great.

Finally something in the custom category that's really custom!

Share this post


Link to post

damn you Tig!

 

Now I have to build a Reef One Mini Reef Ready Tank.

 

I'm gonna go all out...little mini custom cabinet, mini calcium reactor, mini beckett skimmer....

 

 

Just kidding. We'll see what I can come up with next. Keep up Tig!

Share this post


Link to post

SHOW US ALREADY DAMNIT!!!! you and your daym suspense ;)

Is your site done yet..come on...... just messing, can't way to see what you

have in store. Good luck in the contest also.

Share this post


Link to post

Everyone should be afraid very afraid :scarry: Fear the Tigah!!! :haha:

Share this post


Link to post

Pff...The Cat's in the bag, I got this competition.

 

JJ Dennis :lol:

Share this post


Link to post

tigah, just wanted to say im excited to see how your tank comes along. You were one of the reefers that inspired me to dive into reef tanks! keep up the good work!

Share this post


Link to post

This should be the song everyone else in custom is singing...

 

I will survive....... HEY, HEY! It took all the strength I had not to fall apart... I used to stay up all night long feelin' sorry for myself....

 

Sorry, I was listening to that song, as I wrote that. And I still am. Anyways, I imagine some of you will be in that predicament. Telling Tigah to get out of your doors and all.

Share this post


Link to post
tigah, just wanted to say im excited to see how your tank comes along. You were one of the reefers that inspired me to dive into reef tanks! keep up the good work!

Thanks for the very nice compliment. =)

Share this post


Link to post
Thanks for the very nice compliment. =)

 

You better win, Dennis.. I bet the money of the bulkheads on ya! (j/k)

that thing's coming nice, tigah. Keep up the neat work ;)

btw, did you recieve the letter already?

Share this post


Link to post

Come on Tigah an update for all us eager ones :happy: ...I need to see something that will just blow me out of the water and inspire me as your NC6 did. That 15 Gallon you have going is inspiring me to setup my 28 bowfront as a reef. I am going to do it basically because I see the beauty coming from your tanks! So update Please!!! :unsure:

Share this post


Link to post

Haha. u guys are gonna give me performance anxiety.

 

Unfortunately, no updates for today. Still doing the waiting game for parts, supplies, etc.

Share this post


Link to post
Haha. u guys are gonna give me performance anxiety.

 

Somehow I doubt that reef stud. ;)

Share this post


Link to post

Tigahboy, I was wondering when you would be online. You said you would help me out drilling my little tank earlier and you havn't been on lately....

Share this post


Link to post
  • Recommended Discussions

×