Jump to content
WV Reefer

WV Reefer’s Bad Crab’s Dirty Den—Found the Crab!

Recommended Posts

Tamberav

My pom pom is also a BAD crab!!

 

I had some of those majanos years ago...I miss them....they were gorgeous!

  • Like 1

Share this post


Link to post
WV Reefer
On 3/4/2019 at 4:22 AM, Tamberav said:

My pom pom is also a BAD crab!!

 

I had some of those majanos years ago...I miss them....they were gorgeous!

 

Ive had a few Pom Poms over the years and they never make it...... but an asshole hitchhiker crab flourishes. 🤷🏻‍♀️

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Sancho
3 minutes ago, WV Reefer said:

 

Ive had a few Pom Poms over the years and they never make it...... but an asshole hitchhiker crab flourishes. 🤷🏻‍♀️

Mine were made dead by angry tomato clown 🤷‍♂️

  • Like 1

Share this post


Link to post
WV Reefer

Interesting morning.

 

The Bad Crab is gone. 🤷🏻‍♀️

 

No f*cking idea where he went.  Tank is empty and I haven’t found any dead bodies on the floor.

 

Teleportation? Abduction? 

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
pgrVII
1 hour ago, WV Reefer said:

Interesting morning.

 

The Bad Crab is gone. 🤷🏻‍♀️

 

No f*cking idea where he went.  Tank is empty and I haven’t found any dead bodies on the floor.

 

Teleportation? Abduction? 

Whaaaaaa?!?🤯

  • Like 1

Share this post


Link to post
Sancho
1 hour ago, WV Reefer said:

Interesting morning.

 

The Bad Crab is gone. 🤷🏻‍♀️

 

No f*cking idea where he went.  Tank is empty and I haven’t found any dead bodies on the floor.

 

Teleportation? Abduction? 

Worms or aliens 🤗

  • Haha 1

Share this post


Link to post
kimberbee

You sure he's not just hiding after a molt?

  • Like 1

Share this post


Link to post
WV Reefer
8 minutes ago, kimberbee said:

You sure he's not just hiding after a molt?

The tank is only 8” x 8” there is nowhere to hide. He is gone. 

17 minutes ago, Sancho said:

Worms or aliens 🤗

No worms in there. Must be aliens. 

  • Wow 1

Share this post


Link to post
Dirté Sanchez

They came to take his butt home👽

  • Haha 1

Share this post


Link to post
spectra

Its just waiting for you to go to sleep............

  • Haha 4

Share this post


Link to post
WV Reefer

I’ve searched the entire house and came up empty. Unless a dog ate the whole crab which I doubt but who knows at this point. 🤷🏻‍♀️

  • Sad 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
kimberbee
1 minute ago, WV Reefer said:

I’ve searched the entire house and came up empty. Unless a dog ate the whole crab which I doubt but who knows at this point. 🤷🏻‍♀️

Attic too?

  • Haha 4

Share this post


Link to post
spectra
41 minutes ago, kimberbee said:

Attic too?

Its under her pillow..............

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Tamberav

Idk crabs can be pretty damn good at hiding...maybe he is squished back inside a barnacle? Check under the sand?

 

Or maybe he crawled back inside the big tank ? :ninja:

  • Like 2

Share this post


Link to post
WV Reefer
10 minutes ago, Tamberav said:

Idk crabs can be pretty damn good at hiding...maybe he is squished back inside a barnacle? Check under the sand?

 

Or maybe he crawled back inside the big tank ? :ninja:

Nope and nope. 

 

 

 

And I did check the other tank...... just in case 😂

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Sancho
17 minutes ago, WV Reefer said:

Nope and nope. 

 

 

 

And I did check the other tank...... just in case 😂

Apparently he teleported to my tank and has took up residence on my toadstool 😂

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
WV Reefer
Just now, Sancho said:

Apparently he teleported to my tank and has took up residence on my toadstool 😂

F*cker’s got magic powers. 

  • Like 1
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Tamberav
2 hours ago, WV Reefer said:

Nope and nope. 

 

 

 

And I did check the other tank...... just in case 😂

Probably hitched a ride back to the sea...clearly he didn't like the accommodations you provided.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
WV Reefer
3 minutes ago, Tamberav said:

Probably hitched a ride back to the sea...clearly he didn't like the accommodations you provided.

 

Now what am I gonna do with this place? 🤦🏻‍♀️

Share this post


Link to post
kimberbee
8 minutes ago, WV Reefer said:

 

Now what am I gonna do with this place? 🤦🏻‍♀️

Rent it out to another nasty crab? Or condemn it, tear it down, and rebuild when another needy vagrant tries to take up residence in one of your other tanks... 

  • Haha 5

Share this post


Link to post
spectra
21 minutes ago, WV Reefer said:

 

Now what am I gonna do with this place? 🤦🏻‍♀️

Well looks like early retirement........

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Tamberav
32 minutes ago, WV Reefer said:

 

Now what am I gonna do with this place? 🤦🏻‍♀️

Start a contest pico in its place 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Dirté Sanchez
9 hours ago, WV Reefer said:

 

Now what am I gonna do with this place? 🤦🏻‍♀️

Put something in it of course!!! 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recommended Discussions

×
×
  • Create New...