Jump to content
bleuH2O

Odd looking crab

Recommended Posts

suppressive fire

lmao he changed his avatar now.

Share this post


Link to post
scarfish
lmao he changed his avatar now.

 

LOL its ok I still have it. :D

 

nr.gif

Share this post


Link to post
TJ_Burton
LOL its ok I still have it. :D

 

nr.gif

 

ROFL!!!

 

Nice, just hold that above his head for the rest of his days on NR.com lol...

Share this post


Link to post
constantocean

omg wow.

Share this post


Link to post
Scott Riemer
omg wow.

+1 billion :lol:

Share this post


Link to post
Cesar

Share this post


Link to post
Matty1124

hahahah that is so funny... OWNED!!

Share this post


Link to post
snowlancer2720

pwned <--thats actually the first time is used that word...congrats! you earned it :D

Share this post


Link to post
constantocean

I seriously can't get over this.

I die laughing everytime I read through.

Share this post


Link to post
chazde3

At least he picked a nice looking setup to lie about owning. :lol:

Share this post


Link to post
snowlancer2720

except he didnt really know how to describe it :D

Edited by snowlancer2720

Share this post


Link to post
ChaRule530

That's some real nice coral for a FOWLR.

Share this post


Link to post
constantocean

i really wish the subject of this topic was more interesting so more people would come read this. it's really just too funny.

Share this post


Link to post
el fabuloso

I'd be so embarrassed I'd never come back here.

Share this post


Link to post
lakshwadeep

It's more embarrassing that even looking at the avatar before seeing the pic from scarfish, you could tell that couldn't fit all those fish. I wish there was a tank like that. It's kind of sad (in a seasonal affective disorder sort of way). It's also ironic that someone would try to boast about having a 240g carnivore tank among nano-reefers.

Edited by lakshwadeep

Share this post


Link to post
Chebon

If he ever posts again we should reply with a link to this thread. I mean come on, what kind of loser has to lie about his tank to a bunch of people he doesn't know and most likely never will?

Share this post


Link to post
Smurf

He probably sees all the tanks on NR and feels as if he has to out do someone. IDK theres a name for it. I studied it in psych

Share this post


Link to post
joel sandoman

Maybe he just liked that tank. Come on, how many people use pics that someone else took of something that's not even theirs.

 

Did that even make sense? :unsure:

Share this post


Link to post
scarfish

I'm surprised he never posted again.

 

Maybe he just liked that tank. Come on, how many people use pics that someone else took of something that's not even theirs.

 

Did that even make sense? :unsure:

 

I am sure many have, but would admit it if asked. Especially since that pic was the 3rd image on google image search "large reef tank".

Share this post


Link to post
constantocean

I wouldnt have come back either.

I mean no disrespect to controlsreefer

If he continued to post here I wouldnt make fun of him or anything

I just think its funny he got busted.

But who cares we all got our laugh out of it, NEXT FUNNY TOPIC

what ever happened to the p3n1s shaped rock squirting white stuff?

Share this post


Link to post
Smurf
But who cares we all got our laugh out of it, NEXT FUNNY TOPIC

what ever happened to the p3n1s shaped rock squirting white stuff?

 

 

strange-jelly-fish.jpg

 

And I saved it with the name like like. So don't think I'm stupid. Lol

Share this post


Link to post
Cesar
strange-jelly-fish.jpg

 

:eek:

Share this post


Link to post
scarfish

Share this post


Link to post
constantocean
:happydance:

 

uh oh you got scarfish excited smurf

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recommended Discussions

×
×
  • Create New...